Moje rodzinne świętowanie

Cześć Kochani!!
Jak wam mija świąteczny czas,ja wczoraj nie zdążyłam się pochwalić moimi prezentami które,dostałam pod choinkę  pierwszy to oczywiście książka
Czekałam na nią bardzo długo i jestem szczęśliwa że, ją mam.
Kolejne prezenty to oczywiście kosmetyki  i dostałam także przepiękny robiony ręcznie piękny pierścionek srebrny jest prześliczny!!
A oprócz książki i pierścionka dostałam jeszcze magiczną zakładkę do książki 
W rzeczywistości jest jeszcze bardziej piękniejsza.:)
A u was jak tam święta, ja już wieczorem zasiądę przy książce i trochę poczytam  jeszcze raz wam życzę Wesołych świąt kochani 
Pozdrawiam cieplutko i świątecznie wasza Ewelka.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście