Stosik

Cześć!!


Ostatnio wybrałam się do biblioteki,z wielkim zaangażowaniem szukałam książek
,,Wichrowe wzgórze" i ,,Północ i południe"oczywiście ,znalazłam ale,i coś jeszcze!!!


 

1. ,,Złodziejka książek" Markus Zusak
2. ,,Ciemniejsza strona greya" E L James
3. ,,Nowe oblicze Greya" E L James
4. ,,Wichrowe wzgórze" Emily Jane Brontë
5. ,,Czerwone liście "Paullina Simons
6. ,,Tully"Paullina Simons
7. ,,Droga do raju" Paullina Simons
8, John Jakes ,,Północ i Południe t.1"
9. John Jakes ,,Północ i Południe t.2"

Cudowny stosik na jesienne wieczory w teraz czytam

Lauren Oliver ,,Delirium"gruba ciekawa lektura,mam nadzieję że,w tym miesiącu ją przeczytam.

A czytaliście coś z mojego stosika?Piszcie,pozdrawiam!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście