Zimno,mokro i chorobowo :)

Cześć!!

Znowu jesień a jak jesień to i u mnie kiepskie dni!

Siedzę w domu,katar nieziemski i wszystko mnie boli,
już wczoraj wiedziałam że,weekend nie będzie udany.
I proszę katar,boląca głowa i wszystko mnie boli.nic mi się nie chce !

Ciepła herbatka z miodem,ciepły koc, troszkę witaminy C i oczywiście paczka chusteczek, to pakiet na dzisiejszy wieczór.
Ale,nie byłabym sobą jakbym nie czytała,bez książki ani rusz:)


A tak propo pakiecik wierszy o jesieni!!

Ah,witaj jesienio,
podaruj nam złote liście.
Otul swych chłodem,
nie każ spać pod namiotem!
Spełnij każdego marzenia,
daj dobrym ludziom 
trochę wytchnienia.
Pozwól książkoholiką 
cieszyć się krótkimi dniami,
a wieczorami upajać się
dobrymi książkami!!!


Miłego czytelniczego wieczoru kochani!!!
Ja uciekam pod kołdrę się kurować :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście