Przemyślenia

Cześć!!

Dawno na moim blogu nie było postu o moich życiowych i książkowych przemyśleniach.
Ostatnio dużo w moim życiu się zmieniło i za chwile zmieni.
Między innymi to że,za kilka dni zostanę ciocią.
Moja siostra młodsza zostanie mamą,dlatego od kilku miesięcy cała rodzina
skupia się na Andżelice i Pawle gdyż,już za chwile pojawi się ich pierwsze dziecko.
Szczęście całej rodziny.
Ja jako ciotka już,nakupowałam dużo dziecięcych gadżetów dla siostrzenicy lub siostrzeńca.
Już, nie mogę się doczekać :)


A co do książek dalej czytam!
Mój stosik biblioteczny jest teraz dość duży ale,teraz też chce na przełomie listopada i
grudnia przeczytać coś ze swojej domowej biblioteczki.
Dwie  książki które czekają na przeczytanie przyjechały do mnie,aż z Warszawy
od znajomej bardzo dobrej.
Muszę w końcu się za nie zabrać!
A tak propo leży książka świąteczna na półeczce od mojej przyjaciółki,
chyba w okresie prze świątecznym ją przeczytam.

Mam,nadzieje że,do końca roku jeszcze wiele książek przeczytam,swoich i bibliotecznych
oj, nazbierało się tego.
Ale,przecież zima jest długa i mroźna więc to idealna okazja do tego by czytać !!


A na koniec zdjęcia jak  czytam !!!
 A wy macie zdjęcia jak czytacie?Pokażcie pozdrawiam!!
Życzę miłego weekendu kochani :)

Komentarze

  1. Życzę nadrabiania lektur i pociechy z dzieciątka ciociu :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas 😍
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście