Książka z mojej półeczki

Przygotuj się na dawkę ciętego dowcipu i głębokich wzruszeń, na opowieść równie zabawną, co romantyczną.
Anna Alessi, ekspertka w dziedzinie historii bizantyńskiej, szuka sensownego faceta, by prowadzić z nim inteligentne rozmowy, no i spędzać romantyczne chwile.
Pomijając dziwaków, z którymi wciąż umawia się na randki, u Anny nie mogło układać się lepiej: szczęśliwa trzydziestolatka z pracą, którą kocha. Jednak nie zawsze tak to wyglądało – o niektórych wydarzeniach z przeszłości wolałaby zapomnieć.
Kiedy pojawia się James Fraser – człowiek, przez którego najadła się kiedyś największego wstydu na świecie – jej życie przewraca się do góry nogami. Jednak wygląda na to, że James się zmienił. Uprzejmy. Dojrzały. Zabawny. Ludzie się zmieniają, prawda? Dlaczego więc Anna boi się mu zaufać?
Aureliana "Anna" Alessi szuka mężczyzny, z którym będzie prowadzić inteligentne rozmowy i spędzać romantyczne chwile. Czyżby drogie Panie ten opis pasował choć trochę do Was? Przyznam, że do mnie tak. Niestety tak samo jak Anna łatwo można odkryć, że mało jest takich mężczyzn o ile jeszcze tacy są. 

Anna ma świetną pracę, którą kocha, przyjaciół... tylko brakuje jej mężczyzny, którego mogłaby pokochać. Niestety Anna trafia na innych mężczyzn, którzy ją rozczarowują, dopóki los na drodze nie stawia jej Jamesa...

James Fraser to mężczyzna o którym Anna chciałby zapomnieć, lecz nie może. Gdyż jest on obecny nie tyle w jej teraźniejszości co i przeszłości. Tak więc bohaterka nie zamierza mówić Jamesowi o sobie, a on nie domyśla się, że znowu spotkał koleżankę ze szkoły. W tym czasie James rozwodzi się ze swoją żoną Evą. 

Anna i James zaczynają się bliżej poznawać i bohaterka zaczyna o nim zmieniać zdanie. Ale czy przeszłość nie powróci w najmniej oczekiwanym momencie? Tego drodzy czytelnicy Wam nie zdradzę, gdyż nie chce psuć niespodzianki ;) 

Natomiast ja wiem jedno: że na pewno sięgnę po inną książkę tej autorki. "Uwaga! To może być miłość" to piękna historia miejscami banalna, a miejscami trudna. Mówiąca o wartościach, które powinniśmy przedstawiać i o tym co jest najważniejsze w życiu.

Zacznę od tego że, do tej książki podchodziłam dwa razy by ją przeczytać.
Jakoś początek mnie nie ujął ale,  bardziej zagłębiając się w tą książkę stwierdziłam że, to strzał w dziesiątkę. Książka dostarczyła mi wiele pozytywnych emocji, czytałam ją w czasie leżenia w łóżku gdyż jestem chora.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście