Najnowsze perełki w mojej domowej bibliotece

Witajcie!!
Już ponad miesiąc minął odkąd wróciłam z Choszczna, a ja jeszcze wam nie pokazałam jakie skarby sobie przywiozłam i co dostałam!!!

Więc czas to nadrobić oto i najnowsze moje zdobycze :)


No więc tak!!!

Moses Isegawa ,,Kroniki Abisyńskie"
Trixi Von Bulow ,,Niech się w końcu coś zdarzy"
Ann -Marie MacDonnald ,,Zapach cedru"
Artur K.Dormann  ,,Co sie zdarzyło w Lake Falls"
Peter Seewald ,,Bedentyk XVI -ostatnia rozmowa"
Paweł Zuchniewicz ,,Papież z Polski  Nasz Święty"
Emma Cilne ,,Dziewczyny"
Jojo Moyes  ,,Zanim się pojawiłeś"
Remigiusz Mróz  ,,Czarna madonna"
Małgorzata Kalicińska   ,,Dom na rozlewiskiem"
Małgorzata Kalicińska ,,Miłość nad rozlewiskiem"
Adam Małysz ,,Moje życie"
Emily Giffin ,,Coś pożyczonego"
Emily Giffin ,,Coś niebieskiego"


W Choszcznie jak zwykle księgarnia miała dużo przecen a ja z przyjemnością z nich skorzystałam.
,,Czarna Madonna" jest prezentem od mojej przyjaciółki  :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście