Podsumowanie miesiąca



Bardzo dłużył mi się ten miesiąc , dużo chorowałam może dlatego
tak się ciągnął. 
Czas na podsumowanie czytelnicze miesiąca  :)


Henning Mankell  ,,Piąta kobieta"
 Remigiusz Mróz   ,,Kasacja"
 Katarzyna Puzyńska  ,,Łaskun"
Mhairi McFarlane  ,,Uwaga! To może być miłość"


Cztery niezwykłe książki, które w tym miesiącu przeczytałam !!!
Jestem w trakcie czytania ,,Zaginięcie" Remigiusza Mroza mam nadzieje że, niedługo
będzie recenzja na blogu.

To tyle na listopadowe podsumowanie, dużo teraz czytam kryminałów 
ale i książek z mojej półeczki domowej.
A jak u was z książkami,
dużo w listopadzie przeczytaliście?
Pozdrawiam was gorąco :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście