Podsumowanie miesiąca



W tym miesiącu przeczytałam tylko trzy książki ,skromniutko ale, jedna z nich miała ponad 900 stron.


Henning Mankell  ,,Włoskie buty"
  Henning Mankell   ,,Szwedzkie kalosze"
Carlos Ruiz Zafón  ,,Labirynt duchów"


Moje napisane wiersze :)


Wracać ....
Chcę wracać tam,
gdzie już była.
Bo tam szczęśliwa byłam,
gdzie się dużo rzeczy nauczyłam.
Powroty są dobre,
rozstania zdradliwe.
Tylko Jego serce było uczciwe,
te co kiedyś do Mnie miłością biło.
Lecz zbyt szybko się skończyło.
Tylko wspomnienia zostały,
długie listy i te kwiaty co już dawno pousychały.
Nikt nie wie co by Mnie czekało,
jaka by przyszłość moja była.
Gdybym się przed tą miłością nie broniła.
Lecz czasu nie cofnę,
żyć dalej muszę .
Lecz w sercu tli się ten mały okruszek,
okruszek nadziei co na lepsze mój świat odmieni.


Od dziś nadaje imiona wszystkim kwiatom na ziemi.
Róże dostaną twoje imię,
bo kolor czerwony to oznaka miłości.
Tej co nas połączyła,
nasze życie odmieniła.
Kaktusy zielone,
popłyną z nami na głęboką wodę.
Choć kolce mają,
zakochane pary je uwielbiają.
Nie wiem dlaczego,
twoje słowa są jak lilia.
Takie czyste i niewinne,
dla Mnie zawsze szepczą czułe słowa.
Szkoda że, dopiero teraz wiem,
że Cię kocham.
Straciliśmy tak wiele a mieliśmy żyć, 
jak przyjaciele.
Jednak coś większego nas łączy,
nie pozwól żeby to się skończyło.
Bo teraz wiem że,łączy nas prawdziwa miłość.....


Na koniec informacja , 8 dni temu skończyłam 30 lat :)


Jak to mówią, życie zaczyna się po trzydziestce..

Nie tracę nadziei..


Na koniec moje zdjęcie, z moim tomikiem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście