Stosik wiosenny

Dziś dzień kobiet, ja czekam na mojego ukochanego jak wróci z pracy.
Pewnie coś dostanę :)
W między czasie, postanowiłam, że pokaże wam mój najnowszy, wiosenny,olbrzymi stosik...







Francine Rivers  ,,Most przeznaczenia"
Dorota Gąsiorowska  ,, Obietnica Łucji"
Łukasz Modelski  ,,Dziewczyny wojenne" -teraz czytam..
Teresa Monika Rudzka   ,,Na karuzeli"
Maria Dłużewska  ,,Dama. Opowieść biograficzna o Marii Kaczyńskiej"
Villetta Ozminkowski ,, Michalina Wisłocka. Sztuka kochania gorszycielki"
Harlen Coben,,Nieznajomy"
Maria Nurwska ,,Zabójca"
Melissa Hill ,,Lista gości"
Maria Nurowska  ,,Listy miłości"
Remigiusz Mróz  ,,W cieniu prawa"
Katarzyna Michalak  ,,Zmyślona"

Czeka mnie cudowna wiosna, mam nadzieję że wszystkie będą świetne .
A wy czytaliście jakąś z mojego stosika piszcie opinie:)

A na koniec piękne kwiaty z okazji dnia kobiet od mojego lubego  :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście