Podsumowanie Marca

W tym miesiącu dużo się działo, miałam wiele bibliotecznych spotkań a także dużo pisałam.
Lecz książki także czytałam oto podsumowanie Marca......

 Jane Green  ,,Czysty przypadek"
Łukasz Modelski  ,,Dziewczyny wojenne"
Francine Rivers  ,,Most przeznaczenia"
Douglas Wight ,,DiCaprio. Tajemnica sukcesu"
 Michalina Wisłocka   ,,Sztuka kochania gorzycielki"

Wiersze napisane w tym miesiącu

Kiedy będę stara,
to usiądę w bujanym fotelu.
Okulary na nos włóżę,
do miękkiego łoża się położę.
Z wełenki coś uplete,
w piekarniku coś upiekę.
Będę chodziła na spacery,
czasem nawet na rowery.
Dalej będę książki czytała,
bo przecież dużo czasu będę miała.
W bajki przestanę wierzyć,
bo przecież swoje życie samemu trzeba przeżyć.
Napewno wielką radość w sercu będę miała,
bo życie przeżyje tak jak tego zawsze chciałam.
Więc teraz w młodości,
plany na życie dobrze sobie uloże.
A na starość wszystkie swe myśli,
na papier przeleje.
Dobrze mi wtedy w niebie będzie,
gdy po sobie coś zostawie.
A w niebie się aniołkom pochwalę,
jak życie przeżyłam i jaka na ziemi szczęśliwa byłam..

Światła latarni,
oświetlają Mi drogę.
Jestem tu samotny,
przez morze płynę.
Tam daleko zostawiłem dziewczynę.
Na statku przyszło mi żyć,
o życiu na lądzie tylko śnić.
Bo cóż poradzić,
gdy droga daleka prowadzi w nieznane.
Na morzu żaden przystanek na mnie,
nie czeka.
Więc płynę w nieznane,
oczy me strasznie zapłakane.
Cóż począć,
na morzu przyszło Mi żyć.
Nieznane odkrywać horyzonty.
Poczuć się jak ptak wolny.
Szukać lądu stałego,
tylko dla Mnie przeznaczonego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście