Podróże z Beatą......


Z tęsknotą przeczytałam kolejną książkę Beaty Pawlikowskiej. Przyjemnie było ponownie wsiąknąć w malowniczy, pełen porównań język autorki. Książka jest zbiorem doświadczeń z wszystkich podróży, jakie ona odbyła. Wyjaśnia, jak wiele dają jej podróże i dlaczego woli wybierać się w nie samotnie.
"Każda moja podróż to dodatkowe życie. Dodatkowe, równoległe życie, które przynosi zupełnie inne doświadczenia i pokazuje znane pojęcia w tysiącu zupełnie nowych barw. Czuję się tak, jakbym z każdej samotnej wyprawy przywoziła nowy fragment duszy nasączony tamtą rzeczywistością, tamtym sposobem myślenia i niepowtarzalną prawdą, jaka obowiązuje w tamtym zakątku świata."
W samotnych wyprawach ceni sobie ciszę. "A przecież ta cisza i ten czas są potrzebne do tego, żeby udać się w dodatkową podróż prowadzącą w inny wymiar. Ten wewnętrzny. W świat twojej duszy, twoich marzeń, niewypowiedzianych myśli, skojarzeń, tęsknot, pomysłów, koncepcji i przeznaczenia."

Po raz kolejny z wielką przyjemnością czytałam książkę p. Beaty Pawlikowskiej.
Piękna opowieść która, naprawdę dużo daje do zrozumienia.Bardzo podziwiam panią Beatę, za jej wielką odwagę  do podróży..Uwielbiam czytać jej książki, przenoszące mnie w nieznane.
Książka jest gruba i bardzo długo ją czytałam, nie chciałam,jej czytać szybko gdyż chciałam dowiedzieć się jak najwięcej..
Bardzo lubię zatopić się w powieści podróżnicze, ta jak i inne przez mnie czytane książki pani Beaty, była świetnie napisana. Świetne obrazki i opowieści.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście