Wiedźmy, wianki, noc i czary








Zazdrość, zdrada i kwiat paproci. Czy młoda szeptucha ocali miłość do Mieszka?

Zbliżają się obchody Nocy Kupały. Niedługo wypełni się przeznaczenie Gosi, a tymczasem w związek jej i Mieszka wkrada się... zazdrość. Wszystko przez Ote, dawną miłość mężczyzny. Nic ich nie łączy od bagatela! blisko tysiąca lat, ale okazuje się, że mimo upływu czasu uczucie Ote nie osłabło. Kobieta nie cofnie się przed niczym, by zemścić się na Gosi...Retrospekcje dotyczące życia Mieszka, przygotowania do nocy letniego przesilenia, oraz pojawienie się Ote, sprawiły, że Gosi wydawało mi się jakby mniej, czasami nawet jej współczułam, bo nie wiem jak ja bym się zachowała, gdybym musiała obawiać się nie tylko bogów, ale także krwiożerczej, pałającej zemstą byłej żony mojego ukochanego.


Było tak pięknie miłość Gosi i Mieszka kwitła ...
Do czasu gdy pojawiła się ona była dziewczyna Mieszka, oo dziewczyna namieszała nieźle.
Szeptucha pokazała nam swoje nowe oblicze, młoda kobieta musi sprostać wyznaniu, czy poradzi sobie z wyzwaniem?
Bardzo współczułam Gosi, która musiała zmierzyć się z żoną ukochanego,Ote nie odpuszczała za wszelką cenę chciała odzyskać swojego byłego męża.
Książka mnie wciągnęła niesamowicie i już niedługo zabiorę się za kolejną część..
Świetna historia i bardzo mnie wciągnęła magia i obrzędy Szeptuchy.

Komentarze

  1. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp ( +2348104102662 ). I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście