Wstrząsające losy kobiet



Książka „Polskie morderczynie” miała odpowiedzieć na proste pytanie – dlaczego kobiety mordują? Wyjaśnić, jak to możliwe, że one, które z natury powinny być łagodne i stronić od przemocy, znalazły w sobie tyle agresji i siły. I czy naprawdę są aż takie złe? Katarzyna Bonda zainteresowała się tym tematem, gdy pracowała jako sprawozdawca sądowy. Rozmawiała z morderczyniami, chciała dać im głos, by mogły opowiedzieć swoją historię światu. Zdobytą wiedzę przekazuje w sposób obiektywny i rzetelny, odnosząc się także to akt sądowych każdej ze spraw.

Katrzyna Bonda po raz kolejny mnie zaskoczyła, ,,Polskie Morderczynie" to książka która, sprawiła że, zdałam sobie sprawę że, kobiety potrafią być o wiele gorsze od mężczyzn.
Nie miały łatwego życia , pochodzą z patologicznych rodzin, nie jedna doznała bardzo wielu krzywd, niż jesteśmy sobie w stanie wyobrazić.
Książka jest bardzo dobrze napisana, daje do zastanowienia. Czytając zastanawiałam się, jakie miały straszne życie by popełnić tak wielkie zbrodnie.
Bardzo mi się podobała ta książka, dała mi takiego emocjonalnego kopa.Wszystko co było w tej książce, mnie wstrząsnęło niesamowicie. Przepiękna książka polecam...

Komentarze

  1. Mam ją na półce i już od dłuższego patrzy się na mnie i prosi, żebym przeczytała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając miałam ciarki na plecach, świetna jest

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście