Gusta i guściki książkowe

 Cześć!!

Jak wiecie moi obserwatorzy, czytam bardzo wiele rozmaitych książek...

Nawet ostatnio romanse mnie kręcą..Ale ostatnio, to byłam zła sama na siebie...

Wstyd i hańba !!!

Otóż,przypomniało Mi się ,,starej krowie" :) ... że ja nie dokończyłam Chyłki!!!

Wiecie jak Ja kilka dni się z tym nie mogłam pogodzić, więc postanowiłam że, wezmę te części których nie czytałam...Na szczęście ,,jeszcze" mam dobrą pamięć... I wiedziałam na jakim tomie skończyłam, trochę mi Istagram przypomniał... Więc teraz śpię spokojnie bo Chyłka czeka na swoją kolej..

Oprócz tego odkąd pracuje w bibliotece, poznałam trochę nowych autorów książkowych i zaczęłam czytać romanse!!!!Więc zima mi się nieźle zapowiada...

Już niedługo będę częściej do was pisać może coś zmienię, mam w planach kilka nowości ale spokojnie, wszystko w swoim czasie..

Oprócz tego, już niedługo zaczyna się Jesień moja ulubiona pora roku, mam nadzieje, że liście,kasztany i te kolory dadzą mi powera i jeszcze nie raz was zaskoczę..

A tym czasem zapraszam do zaglądania na mój profi..

Pozdrawiam Ewelka :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście