W arabskim świecie

 

Dalsze losy bohaterek cudownej arabskiej sagi. Tym razem poznajemy losy Marysi - córki Doroty i Ahmeda... Dziewczynka nie miała tyle szczęścia co jej młodsza siostra Daria. Nie wychowywała się z mamą - trochę z własnej woli... gdy ją mama odnalazła nie chciała z nią wracać... wolała zostać z arabską babcią... Marysia na własnej skórze przekonuje się co to znaczy być arabską kobietą....😭😱 przeżywa i chwile grozy i szczęścia .. Poznaje także miłość swojego życia - big love 😍❤ Czy będzie szczęśliwa? Co jej życie przyniesie? 

Powiem wam, że im częściej sięgam po arabskie książki..
Tym bardziej chce się je czytać..
W tej części niekiedy serce mi się krajało, biedna Marysia nie miała wcale tak łatwo...
Zostajemy wprowadzeni w świat arabskiego świata coraz bardziej, 
co bardzo mi się podobało.
Gdy widziałam oczami te cierpienie Marysi i to jak nie raz była,
gwałcona i bita no aż serce pękało😰😢😘.
Piękna saga , mam nadzieje że, kolejne części będą również tak dobre jak ta.
Miło jest czasami poczytać o innej kulturze, tą sagę na pewno doczytam do końca..
Dla Mnie rewelacja, kolejne części czekają na półce.









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście