Fantastyka..


 Przez tysiąc lat popiół zasypywał kraj, nie kwitły kwiaty. Przez tysiąc lat skaa wiedli niewolnicze życie w nędzy i strachu. Przez tysiąc lat Ostatni Imperator, "Skrawek Nieskończoności”, posiadając władzę absolutną, rządził i stosował terror, niezwyciężony jak bóg. A kiedy nadzieja została porzucona już tak dawno, że nie pozostały z niej nawet wspomnienia, pokryty bliznami pół-skaa ze złamanym sercem odkrywa ją na nowo w piekielnym więzieniu Ostatniego Imperatora. Tam poznaje moce Zrodzonego z Mgły. Znakomity złodziejaszek i urodzony przywódca, wykorzystuje swoje talenty w intrydze, która ma pozbawić tronu i władzy samego Ostatniego Imperatora.

Wkońcu przeczytałam...I się zakochałam..Ta książka, choć grubością nie grzeszy zawładnęła Mną niesamowicie..Mimo swojej obiejętności, pierwszy raz nie miałam czegoś takiego by go odłożyć..A naprawdę grube książki Mnie przerażają, z tą było inaczej..

Branderson Mnie zaczarował a ta kraina...No coś pięknego..Ostatnie 200 stron to prawdziwa uczta dla czytelnika. Co tam się dzieje! Książka Mnie oczarowała..Sprawiła że, po raz kolejny pokochałam fantastykę...

Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że Branderson skradł moje serce i naprawdę z Miłą chęcią sięgnę po kolejny tom i kolejne książki tego autora..

Takie 8/10..Wyśmienite..Uczta dla duszy i ciała..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście