Podsumowanie Maja


Cześć!
Nadszedł czas na podsumowanie kolejnego miesiąca..

 Maj zaczęłam z Erotykami..

1. K.N. Haner ,,Złe miejsce"

2.K.N .Haner ,,Zły czas"

3. K.N. Haner ,,Zła chwila"

4.Agatha Christtine ,,Dom nad kanałem"

5.Gabriela Gargaś ,,Matka roku"

6. Graham Moore ,,Niewinny"

7.Jakub Małecki ,,Ślady"

8.Melisa Bel ,,Dżentelmen od święta"

9.Lisa Gardner ,,Samotna"

10.Paulina Młynarska ,,Jesteś spokojem"

11. Magda Knedler ,,Nikt Ci nie uwierzy"

12 Lisa Gardner ,,W ukryciu"

13. Alex Michaelides ,,Pacjentka"

14. Izabella Frączyk i Jagna Rolska ,,Kaprys milionera"


To moja lista przeczytanych w tym miesiącu książek..Kolejne tomy ,,kaprysu milionera " przeczytam w czerwcu..

Przed nami początek lata a Ja mam dosyć pokaźny i ciekawy tbr na te miesiące..Co będę czytać? zobaczycie sami..

A Wy co przeczytaliście w tym miesiącu? Może coś z mojej listy? piszcie!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście