Muzycznie

Dzisiaj się uspokajam muzyką właśnie teraz pierwszy raz słyszę piosenkę Natalii Lesz i już wiem że,ona będzie moją ulubioną piosenką na dni które mnie przygnębiają.
Czasami lubię się przenieś w inny świat w świat marzeń.
Piosenka o skrzywdzonej kobiecie która,kochała mężczyznę który ją skrzywdził.
Ja mam odczucie że,każda porażka naszej nieudanej miłości dodaje nam energii i siły do życia.Bo przecież po wielu łzach i rozpaczach może pojawić się słońce i szczęście.
Każdy nieudany związek który się kończy czegoś nas uczy,uczy nas samych jacy jesteśmy wartościowi.A gdy ta ukochana osoba się pojawia nie wiemy co robić,choć nie możemy być z ukochaną osobą.
Tak czasami bywa że kochamy tych którzy,nie są warci naszej.


I kolejna piosenka która mnie oczarowała


I piosenka RED LIPS ,,Za nim odejdziesz" jest dużo podobna do mojej historii życiowej,choć jestem szczęśliwa czegoś mi brakuje nie wiem czego,może po prostu pewności że,jest ktoś dla kogo jestem całym światem i nie widzi nic poza ukochaną osobą.
Czasami  miłość jest piękna jak z bajki a czasami rani jak chwast którego dotykamy i rani nie jeden raz.My musimy wybrać tę jedyną osobę która,jest dla nas najważniejsza i na którą możemy czekać całe życie.
Bo miłość jest najpiękniejszym uczuciem na świecie a usłyszeć od ukochanej osoby KOCHAM CIĘ to najpiękniejsze uczucie na świecie. Być kochanym każdy człowiek tego chcę .
A my kobiety chyba najbardziej umiemy kochać i chcemy być kochane przez ukochanego mężczyznę najbardziej na świecie.
No coż poradzić takie jest  życie w którym miłość jest bardzo ważna!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście