Weekendowe pieczenie

Dzisiaj mamy naprawdę ładny wiosenny dzień,choć już czuje się lepiej bo przez ostatnie dni byłam przeziębiona więc dzisiaj wzięłam się za pieczenie.
Pomyślałam że w ramach pięknego weekendu zrobię babeczki!!




Powiem wam szczerze że,nie zawsze się garnęłam aż tu nagle pewnego dnia postanowiłam że,może i ja potrafię co nie co zrobić.
I proszę jednak potrafię bycie niepełnosprawnym wcale nas nie wyklucza z tego że,nie możemy być dobrzy w tak zwykłych codziennościach jak pieczenie i gotowanie,ja przyznam się do tej pory myślałam że,nie potrafię bo zawsze to robiła albo mama albo siostra a tu proszę patrzenie jak oni robią też mnie czegoś nauczyło i dzisiaj wyszło a na drugi raz może ciasto upiekę kto wie?
Chcieć to móc !!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście