Kącik filmowy

Cześć!
Oj dawno nie było u mnie nic o oglądanych filmach,dzisiaj praktycznie cały dzień spędziłam przed telewizorem i obejrzałam przecudowny film pt.,,Bestia" niestety nie dodam zwiastunu gdyż nie ma go po polsku.




Film jest współczesną bajką o pięknej i bestii.
Akcja rozgrywa się wśród amerykańskich licealistów,głównym bohaterem jest przystojniak który zostaje zamieniony przez czarownice na balu absolwentów,a odczarować go może tylko prawdziwa miłość!
Idealny film dla ludzi którzy uwielbiają romantyczne historię w których jest  ukryta jakaś intryga.
Ten film wprost mnie oczarował ja uwielbiam oglądać film w którym,od razu coś się dzieje i jest pełen tajemniczości.
Film jest w sumie jakimś kierunkowskazem dla miłośników ,,Zmierzchu"gdyż jest trochę podobnie,acz kolwiek jest bardziej tajemniczy.
Dziewczyny jeżeli nie oglądaliście tego filmu polecam gorąco!

Mnie zdecydowanie się podobał i bardzo go polubiłam,pamiętam że,pokazała mi go moja ciocia pierwszy raz z nią obejrzałam ten film ,później stwierdziłam że,muszę go mieć.
I nie żałuje uwielbiam ten film i naprawdę wam go polecam
Pozdrawiam i miłego sobotniego wieczoru wam życzę!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście