kwietniowe nowości

Hej!!
Wczoraj wybrałam się na mały spacerek przy okazji odwiedziłam bibliotekę i oddałam kilka przeczytanych książek!
Ale też kilka nowości wzięłam oto mój kwietniowy stosik :)
\

No więc zacznę jak zwykle od dołu
1.Nicholas Sparks ,,Bezpieczna przystań"Romantyzm sparksa zawsze mnie urzeka
2.Saira Ahmed ,,Zhańbiona"
3.Danielle Steel ,,To niemożliwe" Na szczęście są jeszcze książki które nie przeczytałam tej autorki
4.Jackie collins ,,Kochankowie i gracze"kolejne spotkanie z tą autorką zobaczymy czy będzie owocne.
5.Ann-Marie MacDonald ,,Zapach cudu"tu urzekła mnie okładka

 
No i z tamtego miesiąca cztery książki :
Rosamunde Plicher ,,Przesilenie Zimowe"i ,,Dziki tymianek"
Danielle Steel,,Życie na ulicy"
Robert Harris ,,Enigma"

Zacznę czytać od góry książki bo mam je najdłużej mam nadzieje że na dwa miesiące stosik mi starczy więc tak planuje spędzić moje wiosenne dni i wieczory obecnie czytam książkę Claire Avery ,,Ukryte żony"A recenzja już nie długo:)

Komentarze

  1. Ja żadko czytam ksiązki, ale teraz wzięłam sie za J.Green " Gwiazd Naszych Wina" ;))
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. duzo tych ksiazej, moj stosik tez ciagle sie powieksza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jak odwiedzam bibliotekę to moj stosik się powiększa ale nie narzekam na brak ciekawych ksiażek
      pozdrawiam:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście