Młodzieżowe hobby ze szkolnych lat

Cześć kochani!
Na pewno nie jedna z was w młodości pisałam różne różności takie jak pamiętniki,wiersze niekiedy piosenki albo zbierała jakieś plakaty o znanych i lubianych gwiazdach!
Ja też miałam kilka hobby już w szkole podstawowej zaczęłam zbierać gazety ,,Brawo" na pewno każda z was o tej gazecie słyszała i wiecie o czym mówię oj miałam na tym punkcie jobla miałam:)
Później o ile dobrze pamiętam były pamiętam złote myśli oj to były ciekawe i bardzo dyskretne pytania a ile ludzi się wygadywało oj były czasy jak się miało totalnego jobla na punkcie wielu rzeczy.

Ja uwielbiałam pisać wiersze z jedną z koleżanek w szkole założyliśmy sobie zeszyty i w nich pisaliśmy,różnego rodzaju wiersze oczywiście niektórymi się wymienialiśmy.
Dlaczego o tym pisze ponieważ wczoraj wybrałam się do piwnicy i znalazłam moje zeszyty niestety tylko trzy może kilka jeszcze znajdę ale dzisiaj wam pokaże te trzy zeszyty i klika wierszy z nich !



Chcę jeszcze wam zademonstrować klika moich ulubionych wierszy z tych oto zeszytów
Np ten zatytułowany ,,fotografia"
Gdy się miało szczęście,które się nie trafia 
Czyjeś ciało i duszę a została fotografia to-to bardzo mało:)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście