Wyższe sfery i ich życie osobiste

Cześć!
Właśnie skończyłam czytać kolejną bardzo ale to bardzo ,,pikantną"książkę która,należy do średniej klasy książek jakie lubię czytać ale,wzięłam ją gdyż zapowiadała się ciekawie.


Kolejny przewrotny romans autorki uwielbianych na całym świecie.powieści
o życiu zepsutych elit. Cameron ma dwadzieścia cztery lata i jeden cel –
zarobić dość forsy, by rozkręcić prywatny biznes. Od kiedy uciekła od
agresywnego chłopaka i przeprowadziła się z Australii do kipiącego
życiem Los Angeles, ciężko pracuje. Oszałamiająco piękna trenerka gwiazd
odrzuca awanse nawet najwyżej postawionych klientów… Do dnia, w którym
spotyka Ryana, odnoszącego ogromne sukcesy producenta i reżysera
niezależnego kina. Mężczyzna, żonaty z bajecznie bogatą córką magnata
filmowego, nigdy nie oszukiwał w małżeństwie. Ale spotkanie z Cameron
wywraca wszystko do góry nogami. Bohaterów łączy coś więcej niż tylko
niepohamowana żądza, jednak gdy w grę wchodzą pieniądze i władza,
życiowe wybory wcale nie są takie łatwe…



Miłe zaskoczenie!!
Nie spodziewałam się po tej książce zbyt wiele,biorąc ją do ręki myślałam że,będzie ,,płytkim"romansidłem.
A tu takie zaskoczenie,fakt książka jest o żądzy miłości młodej kobiety która pragnie coś zdobyć i stać się kimś. 
Szczerze mówiąc nie wierzyłam w Cameron na początku była dla mnie zwykłą dziewczyną szukającą przyjemności i pożytku z seksu ale,coś się zmieniło Camron zapragnęła miłości.
Ale nikt nie powiedział że, życie to bajka i jest usłana różami a takie niestety nie jest czasami jest aż zbyt brutalne:)

Komentarze

  1. Polecę ją mojej kumpeli ;) Ona się lubuje w takich książkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście