Trochę o rehabilitacji w Choszcznie

No więc jak już wiecie byłam na rehabilitacji po raz pierwszy w nowym miejscu.
Rehabilitacja w Choszcznie jest fantastyczna i bardzo mi się podobało i także dużo pomogło.
Fantastycznych ludzi poznałam.
Wczoraj pokazałam wam co czytałam dzisiaj wam pokaże zdjęcia oraz wiersze jakie napisałam a jest ich trochę!!





Więc kilka zdjęć wam pokazałam teraz czas na wiersze nawet o oddziale ułożyłam.


,,Rehabilitacja"
Po raz pierwszy tutaj przyjechałam,śliczne otoczenie i życzliwych ludzi poznałam.
Każdego ranka budzę się z uśmiechem na twarzy,na zajęcia lecę biegiem.
A gdy pora wypoczynku nadchodzi każdy z kawą tutaj chodzi.
Gdy wizyty dzień nadchodzi uśmiechnięty i życzliwy lekarz do ludzi podchodzi.
Rehabilitantki  co dzień dobry humor mają i do ćwiczeń zachęcają.


,,Spotkanie w parku"
Spotkali się w parku na ławce,
Był jesienny ciepły dzień,wokoło liście pozlatywały z drzew.
Ona była sama siedziała z książką w ręku,on podszedł niby przypadkiem spoglądał na nią ukradkiem.
Rozmawiać zaczęli o powieściach,wierszach i nagle poczuli wyjątkową więź.
Od tamtej pory spotykają się często.
Uczą się siebie i poznają na nowo.
Miłość rozkwitła nie oczekiwanie,lecz pamiętają o pierwszym spotkaniu i parkowym zakochaniu.

To tam gdzie wszystko staje się piękniejsze.
To tam gdzie wszystko jest łatwiejsze
To tam moje serce i miłość pozostała 
To tam jesteś ukochana,upragniona ,wymarzona moja żona.
Serce moje tobie jest oddane,bezgranicznie zakochane.
Dziś ten wiersz Ci dedykuje serce na dłoni ofiaruje.
W tym życiu chce być drogowskazem,który poprowadzi Cię drogą życia i miłości.
Chce być wodą obmywającą twą twarz po ciężkim dniu pracy.
Pragnę trzymać Cię za rękę w najważniejszym dniu twojego życia i nauczyć Cię miłości.
Bo życie z tobą może być piękną drogą.
Gdybym mogła wyszeptać to co czuje,czego mi brakuje.
Lecz moje słowa są zbędne,bo ja Cię miły nie zdobędę.
Nie pokochasz mnie bo kochać mnie nie możesz,gdyż okropna,zdradliwa odległość dzieli nas i nasze światy.
Może kiedyś spotkamy się przypadkiem a ty swoją miłość ofiarujesz mi kwiatkiem.
A teraz wszystko mi jedno.
Jesteś z nią a nie ze mną,tuląc ją w objęciach pamiętasz że,tylko ja jestem Ci potrzebna do szczęścia.
Lecz mej miłości już nie potrzebujesz więc odejdę daleko,z oddali krzyknę tylko jedno żegnaj kochany kolego.
Te kilka wierszy napisałam prosto z serca tak zakończę posta o rehabilitacji w Choszcznie warto było jechać!!!





Książkowe pamiątki

Nie byłabym sobą jakbym nie kupiła sobie książki a że,w Choszcznie były promocje książkowe w księgarni więc pozwoliłam sobie na zakup dwóch książek oto one:



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście