Moja poezja



Chciałabym wam zaprezentować kolejne wiersze prze zemnie  napisane w tym miesiącu,
przeczytajcie i oceńcie.



Przez większość mojego życia,ludzie mnie mijali o nic nie pytali.
Ja się nie odzywałam oni milczeli.
Patrzyli na to co,chcieli,zaślepieni swą naiwnością,nastawieni do mnie z wrogością.
Lecz przyszedł czas,kiedy ja milczenie przerwałam.
Pokazałam światu co pięknego miałam,pod kloszem żyłam i życia się uczyłam.
Lecz nadeszła chwila,co mnie do walki postawiła.
Los pokierował mnie dobrą drogą,a moje szczęście teraz,tylko źli ludzie zniszczyć mogą.

,,Pociąg do marzeń"
Istnieją w ludzkich podświadomościach różne myśli i marzenia,niekoniecznie do spełnienia.
A ja mam marzenie które,siedzi w głowie mej by odjechać Bóg wie gdzie.
Zaczarowane pociągi w snach naszych się zdarzają,wszystkie nasze pragnienia spełniają.
Pędzą po szynach co widać ich z daleka,konduktor pod wąsem się uśmiecha.
Lecz takie pociągi naprawdę by nie przetrwały,gdyż w rzeczywistości żaden pociąg nie jest zaczarowany.

Kiedyś,dawno temu poznałam mężczyznę,myślałam że,życie me odmieni.
Nie wiedziałam że,to osoba nie dla mnie,że spotyka się z kim popadnie.
Ludzie ostrzegali,mą rodzinę wypytywali.Chcieli dobrze ,bo go znali.
Jednak uczucie mi oczy zaślepiło,rozumu odmówiło serce za nim goniło.
I stała się rzecz niesłychana sama zrozumiałam swój błąd i to że,on nie potrafi kochać.


,,Pragnienie"
Nigdy niczego nie chciałam,nie prosiłam,nie żądałam.
Lecz w skrycie jedno pragnienie miałam które,przy życiu mnie trzymało.
Te pragnienie było małe,z biegiem lat się nie zmieniało wcale.Czego pragnęłam?
Tylko jednego by być w życiu raz dla kogoś ważna.
By ktoś spojrzał na mnie przez chwile i powiedział słowo miłe.



,,Modlitwa"

Boże!!
Jeśli widzisz moje poczynania przez całe moje życie-wiesz że,jestem dobrym człowiekiem.
Jeśli,jesteś przy każdym mym życiowym upadku-wiesz że,podnoszę się z uśmiechem.
Jeśli,widzisz moje cierpienie-wiesz że,to mnie motywuje i dzięki temu radość odnajduje.
Ja wiem że,te moje cierpienie ,ta moja choroba nie jest moją karą,obciążeniem.
Tylko wielką,niezapomnianą przygodą,testem wytrzymałości,wielkim zmaganiem.
Ja to rozumiem i  z całego serca  Ci dziękuje.
Bo me życie nie jest męką,jest piękną bajką o której inni ludzie opowiadać będą.


Czytajcie i oceniajcie pozdrawiam buziaki moi blogowicze.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze