Najnowsze wiersze i życzenia noworoczne

,,Modlitwa"
Boże,jeśli widzisz moje poczynania przez cale moje życie-wiesz dobrze że,jestem dobrym człowiekiem.
Jeśli jesteś przy każdym mym życiowym upadku -wiesz że,podnoszę się z uśmiechem.
Jeśli widzisz moje cierpienie wiesz że,to mnie motywuje i dzięki temu radość odnajduje.
Ja wiem  że,te moje cierpienie i ta moja choroba nie jest dla mnie karą,obciążeniem.
Tylko wielką niezapomnianą przygodą.Testem wytrzymałości,wielkim zmaganiem.
Ja to rozumiem i z całego serca Ci dziękuje.Bo me życie nie jest męką,jest piękną bajką o ktòrej inni ludzie opowiadać będą!!!!!




,,Kobieta patrząca sercem"
Wiele lat termu,na przedmieściu zwyczajnych,prostych ludzi.Mieszkało małżeństwo co w oczach smutek przynosiło.Kobieta piękna i delikatna jak płaterk ròży,lecz los nic dobrego jej nie wròżył.Przez wypadek wzrok swòj straciła,a mimo to była dla wszystkich miła.Miłość i dobroć jej sercem widzieć pozwalała .Nigdy nie była sama,jej świat wypełniał przyjaciel ktòry,przenosiłby dla niej gòry.
Lecz ona go nie chciała,w bogaczu się skycie kochała.Lecz była zbyt biedna ,ale także radzić sobie nie umiała,bo ciemność jej życie zaślepiała.
Nie liczyła na pochwały,wiedziała że,świat jest zbyt srogi by odpędzić jej trwogi.
Jednak życie się odmieniło i ten piękny świat zobaczyć jej pozwoliło.


Kochani to moje dwa niedawno napisane wiersze,piszcie co o nich sądzicie.


Szczęśliwego,wspaniałego,udanego i książkowego roku 2016.Przepraszam że,takie nie typowe ale od serca :-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście