Cytaty i moje wiersze:)

Zapewne każdy z was ma ulubione cytaty jakiegoś pisarza ja uwielbiam cytaty Paula Coelho i dzisiaj wam je zaprezentuje


,,Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci"



Miłość nie pyta o nic, bo kiedy zaczynamy się nad nią zastanawiać, ogarnia nas przerażenie, niewypowiedziany lęk, którego nie sposób nazwać słowami. Może jest to obawa bycia
 wzgar­dzo­nym,odrzuconym, obawa, że pryśnie czar? Może wydaje się to śmieszne, ale właśnie tak się dzieje. Dlatego nie należy stawiać pytań, lecz działać. Trzeba wystawiać się na ryzyko.

Człowiek kocha albo nie kocha, i żadna siła na świecie nie ma na to wpływu. Możemy udawać, że nie kochamy. Możemy przywyknąć do drugiej osoby. Możemy przeżyć całe życie w przyjaźni i wzajemnym zrozumieniu, założyć rodzinę, kochać się każdej nocy i każdej nocy mieć orgazm, a mimo to czuć wokół żałosną pustkę, wiedzieć, że czegoś ważnego brakuje.


To były wybrane przez mnie cytaty teraz najnowsze wiersze moje::)

,Inny taniec"
Choć nie posiadam dużej zdolności,nie jestem piękna i po klubach i barach się nie szwędam.
Tańczę,choć nie chodzę bo mi jest nie po drodze.
Ten taniec jest w mym sercu w mej duszy, choć ruchów swego ciała nie czuje.Jestem osobą na wózku choć się tym nie przejmuje .Pędzę po świecie na skrzydłach swych a świat utrzymuje mnie na barkach swych.

,,Pragnienie"
Nigdy niczego nie chciałam,nie prosiłam nie żądałam .Lecz w skrycie jedno pragnienie miałam które,przy życiu mnie trzymało.
Te pragnienie było małe,z biegiem lat nie zmieniało się wcale.Czego pragnęłam? Tylko jednego by,być choć przez chwilę dla kogoś ważna,by ktoś spojrzał na mnie przez chwile.Otworzył przed mną swe serce i powiedział słówko miłe:)


Polne kwiaty zdobią okno,mojego maleńkiego pokoju.W którym,blask słońca rozświetla swymi promieniami całą mą przestrzeń.
Jest miło i przytulnie, a tykanie zegara sprzyja wyjątkowej chwili,chwili samotności i zamyślenia.
Jest cicho i przyjemnie nie ma nikogo i niczego aby,zepsuć mój spokój.
Cudownie być samemu w takiej chwili gdy myśli i cisza dodają mi odwagi.
A odwaga jest mi potrzebna,do walki z tym szarym światem.
Polne piękne kwiaty są też symbolem twojej miłości,która zwiędła jak one więdną bez podlewania .
Lecz ma odwaga i wiara w kolejną szczerą miłość nie zwiędnie,a lato ,spokój i kwiaty ukoją moje cierpienie i dadzą szczęście i uchronią przed samotnością.


Nie wiele mam do zaoferowania,jestem zwykła prosta panna.
Z głową pełną przeżyć i wielu wrażeń lecz z sercem pełnym marzeń.
Niczego nie ukrywam i nic nie kombinuje,mówię Ci to co czuję.
Może widziałeś,może i nie jak moje serce do Ciebie się rwie.
Nie powiem ci tego w rozmowie między nami choć, czasem wyrażam me uczucie gestami!
Lecz ty sercem patrzyć nie umiesz i pewnie, za wiele też nie rozumiesz.
A ja uczuć nie będę już dłużej kryć,więc pisze te słowa choć,chce się mi wyć.
Nie wiem czy przeczytasz,nie wiem czy zrozumiesz.
Lecz wiem jedno życie bez mnie sobie zmarnujesz:)
Więc kogo ty oszukujesz?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze