Walentynowo-urodzinowo


Cześć kochani! 
Witam was wszystkich w ten wyjątkowy romantyczny wieczór jakim jest wieczór zakochanych.
No tak dziś każdy z nas wyznaje sobie miłość,na wszystkie sposoby czy to chłopak,mąż czy ktoś bardzo bliski naszemu sercu.

I taka osoba i mnie dzisiaj odwiedziła a mianowicie moja kochana i jedyna siostra,przyjechała dzisiaj na obiad z Wolina ze swoim chłopakiem.
Zaskoczyła mnie bardzo gdyż,za kilka dni dokładnie 20 lutego mam urodziny.
A że,w tym roku nie będzie mnie na moich urodzinach w domu gdyż 19 lutego jadę na rehabilitację do Choszczna ...No trudno,czasami trzeba się poświęcić.
Z tego właśnie względu Andżelika przyjechała dzisiaj i podarowała mi najwspanialszy prezent na świecie, jak widzicie jest książka Ceceli Ahern ,,Sto imion" ale,też kubek walentynkowy:)
Jak już,wiecie że,mam także obsesję na punkcie kubków ,a takiego jeszcze nie miałam.
A w tym pudełeczku są śliczne srebrne kolczyki które,mam już na uszach i nie chciało mi się ich ściągać.

Cudowny prezent mam nadzieje że,i wasze rodzeństwo pamięta o każdych waszych urodzinach i podarowuję wam prezenty jakie lubicie.

A propo moich prezentów.
W dniu świętego Walentego życzę Wam moi czytelnicy,dużo miłości najlepiej jednej na całe życie.
I żeby,każda wasza chwila, każdy gest pokazywał waszej ukochanej osobie jak bardzo je kochacie:)

Dużo miłości:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze