Pierwsze spotkanie z Cobenem i już go uwielbiam :)



Sześć lat temu Jake patrzył, jak miłość jego życia bierze ślub z innym mężczyzną. Gdy przypadkiem natrafia na nekrolog męża Natalii, czuje się zwolniony z obietnicy nienawiązywania kontaktu. Na pogrzebie czeka go niespodzianka... Pogrążona w żałobie wdowa to nie Natalie, a zupełnie inna kobieta. Co więcej – była żoną Todda od ponad dziesięciu lat. Kim zatem była Natalie? I czy w ogóle istniała? Dlaczego wszystko, w co dotąd wierzył, okazało się fikcją?

Czytając zastanawiałam się co czuł Jane, 

No więc tak po raz kolejny się zakochałam, mega książka!!
Nigdy nie sięgałam po Cobena, bo myślałam że, to nie przejdzie u mnie a tu nagle ta książka,
ta okładka mnie przyciągnęła.

Jednak opinie na temat Cobena się sprawdziły, ma styl i to jest najważniejsze,
Książkę czytałam z zapartym tchem, jest po prostu genialna.


Generalnie w Cobena  książkach cała akcja i napięcie skupia się na wyjaśnieniu tajemnicy z przed lat. Tak jest i tym razem. 
Niezwykle przystojny, wykształcony, ceniony i ogólnie szanowany wykładowca College’u Lanforda - Jake Fisher - próbuje po sześciu latach odnaleźć dawną miłość i mimo wielu dziwnym zbiegom okoliczności, niepowodzeniom i narażeniu się mafii nie odpuszcza, za wszelką cenę chce poznać prawdę o Natalie. Czy wszystko co ich łączyło było fikcją i kłamstwem? 
Przyznam szczerze, że nie jest to historia, która porywa i trzyma w napięciu (a emocji i napięcia właśnie od Cobena oczekuję) i chociaż sam pomysł jest dobry to coś po drodze się rozmyło i zamiast dreszczyku i gęsiej skórki powiało harlequinem. Mimo wszystko polecam, książka ma swój urok i dynamikę, czyta się ją szybko, lekko i przyjemnie.

Na pewno  sięgnę po kolejne jego książki, ta była genialna i nie żałuje że, się skusiłam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście