Mroźno o polityce, władzy i żądzy

Po udanej lekturze Wotum nieufności. postanowiłam sięgnąć po kolejny tom serii, Większość bezwzględna. Bardzo lubię political fiction i byłam ciekawa jak Mróz poradzi sobie po raz kolejny z tym zagadnieniem.

Jak zwykle u Mroza atutem są doskonale odmalowani, pełnokrwiści i niezwykle różnorodni bohaterowie. Część bohaterów znamy z Wotum nieufności, część jest nowa. Jednych można lubić (zdecydowana mniejszość) innych nie, niektóre osoby wzbudzają wręcz obrzydzenie, ale z pewnością wobec żadnej postaci nie pozostanie się obojętnym.

Książka przesiąknięta brudem, bezwzględnością, bezpardonową walka, czyli polityką. Polityka i wszystko co z nią związane, są kwintesencją książki. Polityka u Mroza budzi niechęć, odrazę, odruch obronny. Ale jednocześnie książkę czyta się ze sporym zainteresowaniem.

Mróz ciągnie dalej wątki z Wotum nieufności, ale dodaje też całkiem sporo nowych, które oby nigdy się nie ziściły.


Po raz kolejny Mróz udowodnił że, umie fantastycznie pisać.Opisał tutaj,  realny podział władzy w Polsce.Dla mnie książka była taki zderzeniem się z rzeczywistością, autor przybliża mroczną prawdę.
W tej części jest bardzo szybka zmiana akcji,pojawia się wiele intryg , szantaży i wiele zwrotów akcji co nie powiem bardzo, mi się podobało.
 Jednak książka jest dobra i podobała mi się.
Jeżeli lubisz jazdę bez trzymanki i totalny chaos polityczny, to serdecznie zachęcam do przeczytania.
Dla mnie Mróz od jakiegoś czasu to numer jeden...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście