Miłość nie zawsze jest usłana różami

 

Ślub Rebeki i Sedricka zbliża się wielkimi krokami. Zakochana para pragnie założyć rodzinę i wieść idealne życie, ale w ich świecie nic nie jest proste. Czy ambitne plany dotyczące życia rodzinnego są możliwe do zrealizowania w związku tworzonym przez gwiazdę rocka i równie piękną, co szaloną byłą striptizerkę? Czy bolesna tęsknota, wzruszająca naiwność i nieprzewidywalne eksplozje namiętności to właściwe składniki dobrego małżeństwa?


Co jeszcze może stanąć na przeszkodzie ich miłości? Rebeka i Sedrick kolejny raz będą musieli zmierzyć się z przeszłością, a także podjąć decyzje, które zaważą na życiu i szczęściu ich samych oraz najbliższych im osób.


„Nieczysta gra” to emocjonalny rollercoaster zakończony rozrywającym serce na strzępy finałem.

Zachowanie Rebeki, niekiedy mnie irytuje.. Dla Mnie to tak naprawdę, to ona nie wie czego chce..Niby tu zbliża się ten wielki ich dzień ślubu, niby miłość bije od nich z daleka ale, tak naprawdę los ich nie oszczędza..Bardzo współczułam Sedowi, chłopak nie ma lekko..A nie oszukujmy się, każdy mężczyzna ogląda się za Rebeką..

Jak dla Mnie to najlepsza seria jaką czytałam.. Jak zakończy się ta miłosna rozgrywka? Nie moge doczekać się zakończenia..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście