Serialowo...

 

Cześć!!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem, o serialu który oglądam..

Wprawdzie już skończyłam drugi sezon, ale dzisiaj postanowiłam wam o nim opowiedzieć..

Co oglądam? 


,,Opowieści  Podręcznej"


Pierwszy sezon "Opowieści podręcznej" przedstawia zarys fabuły, który znany jest czytelnikom książki. W nieodległej przyszłości na terenie Stanów Zjednoczonych powstaje Republika Gilead stworzona przez skrajnych ekstremistów. W świecie tym rola kobiet zależy od ich pozycji społecznej: żony liderów w zasadzie nie muszą zajmować się niczym prócz domu, pomagają im w tym tzw. Marty (bezpłodne służące w średnim wieku). W najgorszej sytuacji są podręczne, czyli kobiety, które pozbawione są wszelkich praw a ich jedynym zadaniem jest urodzenie dzieci bezpłodnym rodzinom liderów. 


Taka właśnie rola przypada głównej bohaterce serialu June, która została oderwana od swojej rodziny, męża i córki, by trafić do domu Freda i Sereny Waterfordów, którym ma urodzić dziecko. Od tego momentu nosi imię Freda, gdyż zgodnie z obowiązującym prawem podręczna nosi imię swojego pana. W każdym epizodzie widz wgłębia się w świat zasad rządzących republiką, w którym podręczne sprowadzone są do roli żywych inkubatorów, pozbawionych praw, tożsamości, możliwości tworzenia ludzkich relacji, znajdujących się ciągle pod obserwacją i narażonych na okrutne kary za każde najmniejsze przewinienie.


Serial na początku, mnie trochę denerwował.. Lecz bardzo mnie wciągnął, kolejne odcinki, wprost mnie wciągnęły..  

A sezon 2 chyba najbardziej mi się podobał , w tym filmie pokazane są kobiety, które mają za zadanie rodzić dzieci.. Powiem wam, że główna bohaterka June, w domu Waterfordów, miała dobrze moim zdaniem..

Była dobrze traktowana, jednak samo to że, była tylko przedmiotem do zrobienia i urodzenia dziecka, dla Mnie było trochę przerażające...To fakt, ale i tak jestem zdania, że to serial warty obejrzenia, a przeważnie zrozumienia i zastanowienia się jakie teraz współczesne kobiety mają wygodę, mogąc decydować o swoim życiu..

Jednak mimo to, to najlepszy serial jaki oglądałam dotychczas i cieszę się że, trzeci sezon już jest i jestem w trakcie oglądania...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście