Miłość, rodzina, mafia i wielka niepewność

Miłość Mafijna 



Po zniknięciu Adama Cassandra względnie uporządkowała swoje życie. Znów zamieszkała w Toronto, a iskierką nadziei jest dla niej synek — Tommy. Dziewczyna pragnie zapomnieć o przeszłości, ale nie potrafi. Jej serce, choć roztrzaskane na kawałki, nadal bije dla najbardziej nieodpowiedniego faceta na świecie.

Gdy Adam McKey nagle zjawia się w jej rodzinnym domu, Cassandra jest wściekła, choć jednocześnie szczęśliwa. Niestety, razem z ojcem jej dziecka powracają dawne demony. Wokół znów czają się wrogowie, a wśród nich najgroźniejszy — Eros. On również nie zapomniał o Cassandrze.

Walka trwa. Zemsta jest okrutna i bolesna, a w świecie mafii to sprawa honoru. Toczy się ostateczna rozgrywka — o miłość, zaufanie i prawdę. Prawdę, która może uleczyć, ale także zabić.

Jaką decyzję podejmie Cassandra? I co wybierze Adam w świecie, w którym nic nie jest tym, czym się wydaje?

Śniłam o mężczyźnie, który był dla mnie zgubą. Przeszliśmy razem przez koszmar, a teraz... Teraz czas na przebudzenie.

 I bajka się skończyła....Nie, chyba jednak coś jeszcze będzie? Mam taką nadzieje...

Powiem Wam że, ta seria Mnie wciągnęła niesamowicie... Bardzo Mi się podobała historia Cassandry i Morfeusza, a ta ostatnia część przysporzyła Mi zbyt wiele emocji oczywiście pozytywnych...

Przez całą książkę, czekałam aż w końcu Cassandra będzie szczęśliwa, ale pod koniec książki to miałam takiego nerwa że masakra... Bardzo Mi się ta seria podobała...

Świetna fabuła i wogóle...No naprawdę, coraz bardziej wciągam się w erotyczny świat...

Seria bardzo dobra ale, mam nadzieje że, będzie kontynuacja..

Zdenerwowało Mnie trochę zakończenie, autorka zostawiła czytelników z wielkim znakiem zapytania.

Komentarze

  1. Nie przepadam za takimi książkami

    OdpowiedzUsuń
  2. książki nie miałam okazji przeczytać, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Nie jest może to jakiś hit ale książka lekka i ciekawa historia. Jak lubujesz się w erotykach to polecam pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście