Podsumowanie Maja

 Cześć !!

Dziś mamy już 31 Maja :)

Jeny aż sama jestem w szoku, kiedy to zleciało..

Dużo się wydarzyło.. Bardzo wiele ciekawych książek przeczytałam i powiem Wam, że idę jak burza z czytaniem oto co w tym miesiącu przeczytałam..


 1 Tana French ,,Bez śladu"

2. Scilla Bonfiglioli, Franco Forte ,,Dziewczynka z Sobiboru"

3. K.N Haner ,,Sny Morfeusza"



4.  K .N Haner
,,Koszar Morfeusza"

 

                      5. K.N Haner ,, Przebudzenie Morfeusza"

         6. Judi Picoult ,,Świadectwo prawdy"

 7. Madeline Miller ,,Kirke"

 8. Laura Lynne Jackson ,,Znaki"



                                9. C .J  Tudor ,,Kredziarz"

                                       

10. Michella Obama ,,Becoming. Moja historia"
                          



10 cudownych książek, 10 niezapomnianych historii które umiliły mi ten piękny miesiąc...Mam nadzieje że czerwiec będzie również obfity i pełen wrażeń...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście