Czytelnicze podsumowanie

 


Witajcie czerwic był dla Mnie dość trudnym miesiącem..
Musiałam zmierzyć się z wieloma przeciwnościami losu, ale także z samą sobą...
Dopiero teraz, wiem czego chcę i jak chcę żyć..
Zdarza się nieraz pogubić, dobrze że, wszystko wraca do normy...
Co czytałam...
Trochę fantastyki, pierwszy raz reportaż przeczytałam...


Guillermo del toro Chuck Hogan   ,,Upadek "

Chuck Hogan, Guillermo del Toro ,,Wieczna noc"

Agata Kołakowska ,,Uśpione pragnienia"

Remigiusz Mróz ,,Halny"

Paweł Smoleński ,,,Królowe mogadiaszu"

Robert Małecki ,,Skaza"

Robert Małecki ,,Wada"

Robert Małecki ,,Zadra"


Każda z tych książek była inna, każda wlała we mnie inne ciepło do serca i sprawiła że, na nowo pokochałam czytać...

Wakacje zaczynam z Wiedźminem, mam nadzieję że to będzie dobry niezapomniany czas...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście