Samolot Widmo i wielka epidemia

 Cześć!!

Ostatnio temat epidemii, nie jest nam obcy..

Tym razem przeczytałam książkę, która opowiada o wirusie ale zupełnie innym niż ten co mamy na świecie :)


ZAWSZE TU BYŁY. WAMPIRY.

TERAZ NADSZEDŁ ICH CZAS.

W Nowym Jorku ląduje samolot z Europy. Zaniepokojeni kontrolerzy lotu nie są w stanie nawiązać z nim łączności, zasłony w oknach są zaciągnięte, a światła wyłączone. Drzwi pozostają zamknięte, a ze środka nikt nie wysiada. Władze obawiają się zagrożenia śmiercionośnym wirusem, więc na miejsce lądowania zostaje wezwana ekipa z Centrum Zwalczania i Prewencji Chorób, z Ephraimem Goodweatherem na czele. Spośród ponad dwustu pasażerów żyje tylko czworo. W samolocie-widmie nie znaleziono żadnych trujących substancji, a ofiary wyglądają jakby spały. Co mogło spowodować śmierć tylu osób? Ponadto śledczych i patologów już wkrótce zaniepokoją upiorne metamorfozy zachodzące w ciałach.

Tymczasem Nowy Jork szykuje się do niezwykłego zjawiska – na kilka minut świat pogrąży się w ciemnościach – Słońce przejdzie zaćmienie. Głodne wampiry tylko czekają, aż na miasto opadnie mroczna kurtyna...

Agonia naszego świata jest początkiem ich rządów...

 Autorzy serwują początek od tajemnicy skrywanej za zasłoniętymi oknami samolotu i wzbudzili tym moją ciekawość dotyczącą losów pasażerów. Także tajemnica kryjąca się za przeżyciem czwórki osób lecących tym lotem jeszcze bardziej była intrygująca. Jednak podobał mi się wątek dotyczący badań naukowych jakie prowadzili bohaterowie w sprawie wyjaśnienia zagadki i wprowadzenie dodatkowo zaćmienia słońca, żeby pogłębić klimat niepokoju jaki zaczyna pojawia z tego powodu. Ciekawym pomysłem była próba wyjaśnienia przenoszenia się zarazy i stania się wampirem. 

Oczywiście książka jest o Wampirach, którzy przez całą książkę, Mnie interesowały  najbardziej..

Od jakiegoś czasu miałam ochotę na taką książkę.. Dobra pozycja, by dowiedzieć się że szczury przenoszą różne choroby..

Dla Mnie była to kolejna dobra fantastyka, powodująca że oderwałam się od rzeczywistości co bardzo mi się podoba. Wampiry w tej książce, powodowały taką grozę ale, myślę że, o to tu chodziło..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście