Historia która wzrusza do łez...


 Jak wiele może zmienić jedna podróż? Jennifer przypadkiem trafia na plażę pełną starych, zapomnianych statków. Nie spodziewa się, że w tym miejscu odnajdzie opowieść o podróży, która zmienia wszystko.

Wojna się skończyła. Frances wchodzi na pokład Victorii, okrętu, który ma ją zabrać do Anglii. Wszyscy myślą, że płynie do ukochanego, ale to jedynie pretekst, by uciec przed przeszłością na drugi koniec świata. Na statku pełnym młodych kobiet aż wrze od konfliktów, zazdrości i napięć. Po zmroku, kiedy na pokładzie słychać tylko szum fal, Frances przypadkowo poznaje Henry’ego. To spotkanie staje się najgorszą, ale zarazem najlepszą rzeczą, jaka mogła się jej przydarzyć.

Czy przysięgi wierności wystarczą, aby oprzeć się miłości? Czy podróż może być ważniejsza niż ostateczny cel?


Jojo Moyes to jedna z najpopularniejszych na świecie autorek powieści dla kobiet. Jej książki zdobywają szczyty list bestsellerów, są tłumaczone na wiele języków i wydawane w milionowych nakładach, ale nie każda wywarła na mnie takie wrażenie, bym szczerze mogła ją polecić. Na szczęście jestem drugim typem wyżej wymienionego czytelnika, dlatego cieszę się, że po przeczytaniu nużących niczym żony z Hollywood, Miami, czy nie wiadomo skąd jeszcze 250 z 539 stron wytrwałam do końca. "W samym sercu morza" okazała się być powieścią interesującą, zaskakującą i wzruszającą.


Bardzo wzruszająca historia, z życia Babci Jojo Moyes..Dawno nic nie czytałam tej autorki a powrót do jej książek był rewelacyjny...Coraz bardziej brakuje mi takich książek..Może początek był nudny ale po 100 stronach książka nabrała tępa i bardzo mi się podobała..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście