Zaorski i Burzyńska znowu w akcji

 

Dwadzieścia lat temu w Żeromicach zaginęła jedna z mieszkanek – prowadzący postępowanie policjanci nigdy nie ustalili, co stało się z dziewczyną, a śledczy nie odnaleźli żadnego tropu, który pozwoliłby wyjaśnić zagadkę. Pierwsze ślady pojawiły się dopiero dwie dekady później, kiedy w okolicznych lasach zaczęto odkrywać rzeczy mogące należeć do zaginionej.

Jedną z nich odnajdują Seweryn Zaorski i Kaja Burzyńska, zupełnie nieświadomi tego, że ma ona związek z nierozwiązaną sprawą z przeszłości. Fakty, które zaczynają się z niej wydobywać, malują niespodziewany i przerażający obraz zbrodni, które miały na zawsze pozostać nieodkryte...


To kolejna po ,,Chyłce" seria która Mnie oczarowała..Miasteczko Żeromice to jedno z najlepszych miasteczek o jakich czytałam..Chociaż moje serce nigdy nie było rozdarte przez uczucie jakim połączeni są Seweryn i Kaja, chociaż na szczęście nigdy nie musiałam cierpieć w powodu "zakazanej" miłości, to bardzo mocno wczułam się w tą historię i przeżywałam całą sobą losy bohaterów. Obrazy z przeszłości to chyba najlepsza do tej pory część serii. Gdy musiałam oderwać się od książki czułam tęsknotę za kolejnymi zdaniami. Gdyby nie natłok obowiązków, to rozmyślałabym o nich całymi dniami.

W tej części nie ma czasu na oddech, na spokój i wytchnienie. Ciągle się coś dzieje, akcja nie pozwala na nudę.

Jestem pod ogromnym wrażeniem jak Zaorski potrafi sprawnie łączyć wątki i rozwiązywać zagadki pod taką presją czasu i z pękającym sercem.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście