Podsumowanie Lipca
1. Brandon Sanderson ,,Bohater wieków 6/10
2.. Natasha Kinght ,,Sergio" 5/10
3. Alicja Sienicka ,,Będziesz tego żałować" 4/10
4.Marcin Rożen ,,Jaga i dom na orlich nogach" 7/10
5.B.Sanderson ,,Stop prawa" 7/10
6. Natasha Kinght ,,Killam"5/10
7.Natasha Kinght ,,Giovani"5/10
8. Remigiusz Mróz ,,Wyrok"9/10
9. Kristin Hannah ,,Prawdziwe kolory" 7/10
W lipcu miesiąc był fantastyczno erotyczny.. Wszystkie książki godne polecenia..
W tym miesiącu żadna książka mnie jakoś nie zachwyciła, oczywiście jak widzicie wróciłam do Chyłki.Dalej w sierpniu będę dokończała serię..Mam w planach także przeczytać Puzyńską zobaczymy ambitne plany są zobaczymy jak wyjdą ...
Komentarze
Prześlij komentarz