Stosik wakacyjny!!

Cześć!!
Nie wiem,jak u was?
Ale,ja już mam wakacje!!
W końcu otworzyli u nas bibliotekę,ponieważ przez cały miesiąc była zamknięta.
Wczoraj w końcu po miesiącu nie obecności wybrałam się na biblioteczne łowy, oto jakie
perełki znalazłam!!




No więc zacznę od książek które mi zostały z poprzedniej wyprawy !!

1.Kinga Dębska ,,Moje córki krowy"-Aktualnie czytam!!
2.Katarzyna Michalak ,,Sklepik z Niespodzianką. Bogusia"
3.Katarzyna Michalak ,,Sklepik z niespodzianką. Adela"
4.Katarzyna Michalak ,,Sklepik z Niespodzianką. Lidka"
5. Judi Picult ,,Głos serca"
6. Bożena Gałczyńska-Szurek  ,,Wieczność bez ciebie"
7. Diane Chamberlain  ,,W słusznej sprawie"
8.Magdalena Kordel ,,Tajemnica bzów"


Wakacyjny stosik zapowiada się ciekawie, a czy okaże się ciekawy jak okładki książek zapowiadają czas pokaże!!
Spokojnie można zacząć wakacyjne czytanie!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście