Romans z wątkiem kryminalnym



Zabiła.
Taki zarzut usłyszała Miranda Wood, kiedy w jej sypialni znaleziono zakrwawione ciało byłego kochanka. Obok zwłok leżał nóż kuchenny, którym zadano ciosy. Podejrzane jest również to, że ktoś anonimowo wpłaca za nią sporą kaucję.
Miranda musi udowodnić swoją niewinność, mimo że wszystko świadczy przeciwko niej. Krok po kroku odkrywa mroczną sieć kłamstw, szantażu i korupcji.
Ale jest ktoś, kto zrobi wszystko, żeby prawda nie wyszła na jaw. Im bardziej Miranda zbliża się do rozwiązania zagadki, w tym większym jest niebezpieczeństwie. W końcu sama staje się celem mordercy.

Jest to moja pierwsza powieść autorstwa Tess Gerritsen i jestem po prostu zachwycona! Książkę czyta się w tempie wręcz ekspresowym.
Kiedyś moja siostra,kupiła mi tą książkę na przecenie i tak sobie leżała.
Aż w końcu w piątek postanowiłam po nią sięgnąć.
Czytało się lekko i przyjemnie,dla mnie takie wakacyjne czytadełko.

Lekka, kryminalno - romantyczna historia, jak większość kryminałów tej autorki. Główna bohaterka wychodzi z domu i po powrocie zastaje martwego kochanka w łóżku. Kto zabił?
Tego się dowiecie czytając te,oto książkę:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście