Ostatni stosik w tym roku !!Grudniowo-Styczniowe zdobycze

Witajcie!!

Oj nazbierało się teraz ciekawych książeczek ,niedawno byłam w bibliotece i oczy aż, mi się zaświeciły z tego co tam ujrzałam.
Oto jakie cudeńka znalazłam już za chwilkę zobaczycie!!!


1. ,,Życie na pełnej petardzie " Ks. Jan Kaczorowski
2. ,,Arabska żona"  Tanya Valko
3. ,,Arabska córka" Tanya Valko
4. ,,Arabska krew " Tanya Valko
5. ,,Rywalka królowej "   Carolly Erickson
6. ,,Zakochać się" Cecilia Ahern
7, ,,Syn" Jo Nesbo
8. ,,Niechciana prawda" Agaty Kołakowskiej"

Tym razem stosik nie jest zbyt duży ale, ma wiele ciekawych pozycji które z przyjemnością przeczytam !!

A obecnie czytam rewelacyjną Anne Kareninę i jestem nią zauroczona cudowna książka  :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście