Podsumowanie roku 2016



Cześć kochani!!

Nadszedł ten dzień, już dzisiaj stary rok odejdzie w cień.
Ale,dopóki trwa podsumowanie książkowe zrobię i Ja!!!


Podam wam tylko  liczbę książek, przeczytanych w tym roku, bez wymieniania tytułów gdyż,
wszystkie są zrecenzowane na blogu!!!

Styczeń:2
Luty : 5
Marzec:2
Kwiecień : 3
Maj :2
Czerwiec : 3
Lipiec :4
Sierpień :4
Wrzesień :3
Październik :4
Listopad :4
Grudzień :5


W tym roku przeczytałam 41 książek jestem z siebie ogromnie dumna.

Zdarzały się ksiażki mniej ciekawe i więcej ale,każdą starałam się  przeczytać i opisać.
Jak dla mnie i na moje możliwości wynik jest rewelacyjny!!





A teraz czas na życzenia noworoczne!!


To już dziś,
stary rok liczbę zmienia.
Nowy rok, stoi za drzwiami
i już tupie nogami,
by wejść z nowymi pomysłami.
Ja pragnę złożyć wam życzenia;
niech w tym nowym roku,
spełnią się wasze wszystkie marzenia.
By odwagi wam nie brakowało
i żeby każdy z nas cel w życiu posiadał.
By wszystko co pragniecie 
by się spełniało i dobrze wam się na tym świecie
żyło.
Szczęśliwego nowego roku :)


                      Życzę wam jeszcze wielu ciekawych,wyruszających książek przeczytanych.
                      Dążenia do waszego wymarzonego celu, bo pamiętajcie chcieć to móc!!!!!!!

                           Świetniej zabawy , najpiękniejszych życzeń tej nocy  :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście