Podsumowanie Lipca
























Pierwszy wakacyjny miesiąc za nami czas na podsumowanie książek jakich przeczytałam!!!

 Henning Mankell   ,,Powrót nauczyciela tańca"
Diane Chamberlain   ,,Jak gdybyś tańczyła"
Nicholas Sparks ,,Spójrz na mnie"


Nie jest dobrze , ale nie jest źle w zimę to nadrobię!!!


Teraz trochę mojej poezji dla was!!

 
 Znalazłam Cię,
na końcu świata.
Tak przypadkiem,
nieoczekiwanie.
W moim sercu 
zagościł spokój,
gdy Cię zobaczyłam.
Te uczucie kiedy na Ciebie czekałam,
byłam zestresowana i taka nieśmiała.
Choć w głębi serca,
już w Tobie zakochana.
Teraz już wiem,
to mi się nie śniło.
Dzięki Tobie już wiem,
że warto czekać było.
By zrozumieć co to znaczy 
prawdziwa miłość  :)

Z kawałków mego rozbitego życia,
w końcu ułożyła się całość. 
Ona w mym życiu wiele zmieniła ,
w końcu zawitało słońce na mym niebie. 
Wszystko się cudownie ułożyło, 
Ty pokazałeś Mi co to miłość.

Moje życie to:
Sekundy- niezmarnowane.
Minuty-dobrze wykorzystane.
Godziny-dobrze przemyślane
Dni- które, na zawsze w mojej pamięci pozostaną.
Miesiące- które, bardzo szybko Mi uciekają,
Lata- te które minęły,
Wspomnienia - te dobre i te złe,
one na dnie serca zawsze zostają .
Marzenia- te spełnione i te czekające na swoje spełnienie.
Każdy zły dla mnie człowiek pragnę żeby,
z mojego życia znikł.
Bo moje życie,
to najcenniejszy mój skarb.
Nie chce żeby, 
zły człowiek mi ten skarb odebrał.
Więc tylko dobrych ludzi do swego życia przyjmuje.
I zawsze cenne chwile im ofiaruje!!!


A na koniec lipcowego podsumowania!!


Zdjęcie z książką, miłego odpoczynku i miłego ostatniego miesiąca wakacji !!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście