Stosik już jesienny



Za chwilę jesień, a ja już dzisiaj mam dla was książki które będę czytała tej jesieni...


Jane Austin ,,Duma i uprzedzenie"
,,Wodecki. Tak mi wyszło"Wacław Krupiński, Kamil Bałuk
                                           Colleen Hoover  ,,Hopeless"
                                        Jojo Moyes  ,,Moje serce w dwóch światach"
                                            Magdalena Witkiewicz ,,Jeszcze się kiedyś spotkamy"
                                       Sue Monk Kidd  ,,Czarne skrzydła"
                                            Wiktor Mrok  ,,Mała baletnica"
                                           Roxana Saberi ,,Między światami. Moje życie i niewola w Iranie"
                                                   Frances Mayes ,,Rok w podróży. Dzienniki pasjonatki"
                                                       Cathy Glass ,,Czekając na anioły"


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście