Wycieczka do Lichenia

Jak wiecie jestem niepełnosprawna, mam porażenie mózgowe..
Jak się urodziłam, moja mama przyrzekła sobie, że kiedyś mnie zabierze gdzieś do miejsca
świętego..

Po 31 latach, spełniła swoje słowa i w ostatni Weekend wakacji pojechaliśmy ze znajomą do Lichenia...
Bardzo wiele zwiedziliśmy.
Mam wiele pięknych zdjęć z którymi chce się z wami podzielić..

Widziałam



Samo uczucie, zobaczenia tej przepięknej Bazyliki i móc spacerować po tak cudownym,
wyjątkowym miejscu było fantastyczne.Łza kręciła się w oku...Jestem z siebie dumna, weszłam na Golgotę i mogłam podziwiać te cudowne miejsce....Wiem że, jeszcze kiedyś tam na pewno wrócę

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście