Czytelnicze i życiowe podsumowanie Sierpnia

 

Cześć aż trudno uwierzyć że, wakacje już za Nami..

Sierpień minął bardzo szybko...Dużo się działo, min...Byłam na weselu, na spoktaniu autorskim z Kubą Żulczykiem i Olgą Drendą , coś wspaniałego, świetna uczucie ...Ale także, czytałam.....

Przeczytałam 10 książek...


1.Joanna G. Onoszko ,,27 śmierci Tobe;go Obeda"

2. K. Żulczyk ,,Radio Armagedon"

3.Jam Martel ,,Życie Pi"

4.Weronika Milczewska ,,Na początku jest koniec"

5. Edin Dempsey ,,Anioł z Auschwitz"

6. Halina Kowalczuk ,,Dwórka królowej"

7. Robert Małecki ,,Żałobnica

8. Naomi Novik ,,Wybrana"

9. Max Czornyj ,,Ślepiec"

10. Chris Carter ,, Krusyfiks"


Najlepsze książki to ,,Ślepiec" ,,Krusyfiks" i ,,Radio Armagedon" oraz ,,Anioł z Auschwitz"


 


Dużo ciekawych rzeczy, w moich życiu się działo..
Były piękne chwile, bawiłam się na weselu mojego kuzyna a także cudowny czas spędziłam, 
z przyjaciółką..

Za chwilę jesień... Moja ulubiona pora roku...

Obecnie czytam ,,Anne Karenine" mam w planach tej jesieni trochę klasyki przeczytać...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście