Kolejna część świetnej serii

 

Szalona Jo dążąca za wszelką cenę do niezależności to już przeszłość. Zwariowana dziewucha, która rozkochała w sobie czytelników dorosła, założyła rodzinę, otworzyła niezwykle oryginalną, jak na swoje czasy, szkołę. Od czasu jej młodości upłynęło wiele lat. W powieści Chłopcy Jo poznajemy historie wychowanków głównej bohaterki serii. Biegający po szkole z krzykiem na ustach łobuzi, przemienili się w stających u progu dorosłości młodych mężczyzn. Jak zwykle Louisa May Alcott wykorzystuje ich perypetie, by przekazać czytelnikom zasady moralne i reguły dotyczące dobrych obyczajów.


Szczerze, to przez tą część popłynęłam...Czytało Mi się lepiej niż trzecią część...

Ostatnia z sióstr Jo skradła moje serce, nie ukrywam że, była trochę do Mnie podobna....

W tej części wszyscy bohaterowie są już stari i mają dorosłe problemy.. Lubię takie historię, które są z całkiem innej epoki niż my się znajdujemy...To chyba najlepsza seria jaką czytałam do tej pory i tak jak powiedziałam idealna na jesienne długie wieczory...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście