Nadchodzi bardzo zły czas


 Blaire prowadzi życie, z którego nie jest zadowolona. Czuję się wykorzystywana, jej życie jest puste a uczucie miłości czy bliskości jest jej obce.

Pracuje w ogromnej firmie z podwójnym dnem, o czym nie ma pojęcia. Czasami ma wrażenie, że jest tylko karta przetargowa w rękach ojca.

Podczas, gdy kolejny raz ma użyć swoich wdzięków, aby pomóc ojcu w firmie przytafia się jej coś co wywraca jej życie do góry nogami. Nieświadoma tego, co ją czeka, jest absolutnie pewna, że najgorsze piekło już minęło.

Niestety trafia do miejsca, gdzie gospodarzem jest sam diabeł. Ale za to jaki to diabeł 😈

Phix jest kimś, kto ma dwa oblicza. Które z nich Blaire spodoba się bardziej? Czy wykorzysta szanse jaką dostała od losu?

A może to nie był zwykły przypadek?


Blaire nie ma łatwego życia,jest zamknięta w  złotej klatce i tylko od jej zachowania zależy czy ta złota klatka będzie dla Niej bezpieczna...Właśnie skończyłam drugi tom..

I szczerze Mam ochotę zabić tych dwóch gostków, no tak ci faceci Mnie denerwują że, masakra..Choć nie twierdze że, Mi się ta książka nie podoba wręcz przeciwnie ta seria jest przyciągająca jak magnez..Przez cały weekend przeczytałam dwie częsci i jestem zafascynowana  światem mafijnym.. podoba  mi się ten kliamt, to co się dzieje i jak jest to przedstawione..Zabieram się za trzeci tom...


A wy lubicie erotyki? Dajcie znać co sądzicie o tego typu literaturze..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście