Wiejskie posiadłości oraz ich mroczne tajemnice to ulubione tematy Agaty Christie. Sekretne pokoje i …quot;biedne dziecko…quot; za kominkiem to zapowiedź ekscytujących przygód. Do akcji wkraczają Tommy i Tuppence Beresfordowie! Pensjonariuszki domu starców …quot;Słoneczne Wzgórza…quot; fantazjują, a potem umierają we śnie lub znikają... Tommy ma swoje sprawy w służbie Królowej, a Tuppence złe przeczucia.

Znakomita powieść, której atutami są piętrowa intryga i skrzące się dowcipem dialogi.

Cóż to była za książka, aż mam ciarki na plecach..Po raz kolejny się przekonałam że, Agatha Chhristie ma świetne książki..Bardzo lubię książki o mrocznych domach, tu jest dom starców, coż tu się wyrabiało...

Specjalnie dłużej tą książkę czytałam,bo klimat był wyśmienity, ta książka mnie wprost wciągnęła i jak na początek maja,no książka genialna..W wyobraźni miałam dom starców, czytając widziałam tych ludzi, przeczuwałam ich lęki i obawy..To kolejna książka tej autorki, co urzekła mnie, stylem, mrocznością i tajemniczością..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście